|
Cenne nagrody w V HPB |
30.11.2022, Piłkarska Grand Prix |
Pod koniec października podsumowaliśmy V HPB - Halowy Puchar Białegostoku 2022 o Puchar Prezydenta Miasta. Impreza zorganizowana była w hali SP 47 w Białymstoku przy ul. Palmowej. Mistrzem został Hanbud, a MVP turnieju - Krzysztof Iskrzak (ElektroTeam).
PROMOCJA TRZEŹWOŚCI POPRZEZ SPORT
Nagrodziliśmy (za kwotę ok. 5 tys. zł):
- najlepsze 8 zespołów, tj.:
1. Hanbud 20 2. Turbo Krymar 18 --- 3. ElektroTeam 16 4. Genticus Maltrans 14 --- 5. Multicco Group 12 6. Zakar 10 --- 7. Młody Ramis 8 8. Adampol Glovis 6
- 4 najlepszych strzelców: 1. Krzysztof Iskrzak (ElektroTeam) 9 2. Marek Korolewski (Multicco Group) 5 3. Damian Bruliński (Genticus) 4 3. Arkadiusz Cichoński (Genticus) 4
- najlepszego zawodnika turnieju - MVP: 1. Krzysztof Iskrzak (ElektroTeam) - 13
- 4 najlepszych bramkarzy: 1. Karol Łotowski (Multicco Group) 5,20 2. Maciej Jakimowicz (ElektroTeam) 5,17 3. Marek Janucik (Hanbud) 5,00 3. Konstantin Muliarczyk (Hanbud) 5,00
Komitet organizacyjny i profilaktyka
V Halowy Puchar Białegostoku 2022 organizowany jest przez TSR Genticus, ze wsparciem finansowym Gminy Białystok, sponsorowany przez Salon Sportowy Soccer w Białymstoku i Cosmic Bowling.
Towarzyszy mu jednocześnie program profilaktyczny.
Wobec niewystarczającego stanu wiedzy wśród ludzi młodych i dorosłych o zagrożeniach związanych z piciem alkoholu oraz niskiego stopnia aktywnego spędzania czasu wolnego przez młodzież i dorosłych, w celu podniesienia ich stanu wiedzy o zagrożeniach wynikających z picia alkoholu (zwłaszcza w młodym wieku) oraz zwiększenia zakresu aktywnego spędzania czasu wolnego, realizujemy poniższe zadanie - Halowy Puchar Białegostoku i działalność profilaktyczną: - mecze piłkarskie, rozdawanie ulotek profilaktycznych uczestnikom, wywieszanie plakatów i banerów profilaktycznych, - promocja hasła głównego imprezy – „Promocja trzeźwości poprzez sport” na łamach patrona medialnego – serwisu informacyjnego Genticusu (pod adresem: www.genticus.pl).
Sposób rozwiązywania problemów/zaspokajania potrzeb grupy docelowej: zaspakajanie potrzeb alternatywnego spędzania czasu wolnego w sposób aktywny a nie bierny, poprzez udział w rywalizacji sportowej w turnieju piłkarskim, popularyzacji dyscypliny amatorskiej piłki nożnej, poszerzenia kręgu osób spędzających swój wolny czas w sposób zorganizowany, zbiorowy, promowania zdrowego trybu życia, czystych postaw fair play, kreując postawę życiową postępowania uczciwego, czystej rywalizacji, zasad fair play, niekłamania, nieoszukiwania, nieosiągania celów za wszelką cenę, a przy tym także – profilaktycznych zadań promocji trzeźwości. |
oglądalność: 225 |
(Redakcja)
|
|
|
|